Veel gestelde vragen


Heb je een vraag over de werking van de website of app of ben je op zoek naar informatie dan kun je hier terecht.

Hieronder vind je antwoorden op enkele veelgestelde vragen. Staat je vraag hier niet tussen? Controleer dan eerst of u wel bent ingelogd. Er verschijnen hier dan nog veel meer vagen en antwoorden. Staat je vraag er dan nog niet, dan kun je hier je vraag stellen.


Inloggen

Kerk

App

    • Stap 1 Download eerst de app. (https://www.gkdebrug.nl/app)
    • Stap 2 Open de app en zoek/selecteer onze kerk uit de lijst. Type in het invoerveld " GK de Brug " in.

    • Stap 3 Druk op GK de Brug - Wapenveld"
    • Stap 4 Voer je gebruikersnaam en wachtwoord in.
    • Stap 5 Klik op inloggen en geniet van de app!

    Letop. Wanneer je je wachtwoord wijzigt moet je utieraard ook even opnieuw inloggen op de app met het nieuwe wachtwoord. Bij de "veel gestelde vragen" vind je informatief mbt o.a. het wijzigen van je wachtwoord.

    De aangeleverde gegevens heb je van website@gkdebrug.nl via de mail ontvangen.

  • De app "Mijn Gemeente" is zo ingesteld dat je niet telkens opnieuw hoeft in te loggen. Maar dat werkt alleen wanneer iemands telefoon met een pincode beveiligd is (of met faceID, touchID enzovoorts, pincode). De app zal bij een onbeveiligde telefoon altijd automatisch uitloggen.

    Dat heeft te maken met het feit dat via de app toegang kan worden verkregen tot persoonsgegevens en de beveiligde gemeentegids en we het risico niet willen lopen dat onbevoegden hierbij komen.

    Een apparaat tegelijkertijd
    Je kunt met de app maar op een apparaat tegelijkertijd zijn ingelogd, het is dus niet mogelijk om gelijktijdig op twee telefoons met een app ingelogd te zijn. Wanneer je dus op een ander toestel inlogt wordt je automatisch bij de ander uitgelogd.

    Wanneer de app je dus automatisch uitlogt dan kan het zijn dat je je telefoon nog moet beveiligen of dat je op een ander apparaat ingelogd bent geweest.

    • Kijk voor de contactgegevens van de dominees in het onderdeel Contactgegevens
    • Wie is mijn ouderling en/of diaken?

               Klik hier om de groep met ouderlingen in te zien.
               Klik hier om de groep met diakenen in te zien.

  • Er zijn meerdere mogelijkheden beschikbaar. Hieronder wordt er 1 methode uitgelicht.

    • Dit is alleen mogelijk wanneer je hiervoor rechten hebt gekregen van de groepseigenaar
    • Wanneer je geen rechten hebt om berichten te plaatsen kun je deze rechten dus aanvragen bij de groepseigenaar.

    Een bericht plaatsen

    Open de app en ga open vervolgens het menu.

    Klik nu op "mijn groepen"

    Druk op de gewenste groep en veervolgens op bericht

    Type hier je bericht en druk op "plaatsen"

  • Op dit moment kun je dit verzoek indienen bij webbeheer via het mailadres website@gkdebrug.nl
  • Je kunt adresgegevens zelf via de kerkapp wijzigen. 

    1 Open de kerkapp.

    2 Klik rechtsbovenin op het poppetje.

    3 Klik op "Bewerk profiel"

    4 Klik op "Contactgegevens"

    5 Wijzig je gegevens en klik op rechtsbovenin op "Opslaan".

    Letop. Je moet voorzien zijn van de rol gezinsbeheerder om deze gegevens te kunnen wijzigen. 

     

    Je kunt wijzigen ook doorgeven door een mail te sturen naar ledenadministratie@kdebrug.nl.

  • Je kunt je profielfoto en/of omslagfoto zelf wijzigen via de kerkapp en via de GkdeBrug website. Je moet wel ingelogd zijn. 

    1 Open de kerkapp.

    2 Klik rechtsbovenin op het poppetje.

    3 Klik op bovenin op "Bewerk profiel"

    4 Klik op "Profiel".

    5 Klik op "Profielfoto" om je profielfoto te wijzigen of op "Omslagfoto" om je omslagfoto te wijzigen.

    6 Klik op "Opslaan"

  • Open de app en druk (in de app) op de 3 horizontale streepjes
    waarmee het menu wordt geopend. Druk nu op "livestream".

  • Klik op de volgende link: Webbeheer GkdeBrug.nl | Gereformeerde kerk De Brug

    Content laten plaatsen? Emailadres: website@gkdebrug.nl

     

Website